معز الاولیاء

" امام قبل از آنکه «ما میتوانیم» را به مردم ایران تلقین کند و تعلیم دهد، «ما میتوانیم» را در وجود خود زنده کرد؛ اعتقاد خود را به توانائى شخصیتى خود، به معناى حقیقى کلمه، به مظهر بروز و ظهور رساند."
----------------
خیلی ها دنبال این هستند که " ما ن توانیم "
و تا زمانی که معتقد به " ما ن میتوانیم!" باشیم " ن میتوانیم"
.
.
.
.
" ما میتوانیم " باید در من و تو جان بگیرد ! بزرگ شود! و بشود ما توانستیم... .
-----------------
برای اثبات همین شعار حداقل برای خودم این جا هستم ...

معزالاولیا (عزیز کننده دوستان خدا)
برای این که یادم نرود عزیز بودنمان وابسته است به دوست بودنمان با خدا ...
----------------
پوسترهای ما می توانیم با ا جازه از طراح در این وبلاگ قرار داده میشود .
----------------
سخنان تصویری از mamitavanim.blog.ir

کلیپ های صوتی ساخته شده توسط :mamitavanim.blog.ir
----------------
برای دیدن بهتر تصاویرو مطالب ازمرورگر firefox استفاده کنید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۱:۳۷ - م.ب
    تشکر
  • ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۱:۳۷ - م.ب
    تشکر
  • ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۱:۳۷ - م.ب
    تشکر
  • ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۱:۳۶ - م.ب
    تشکر
  • ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۱:۳۶ - م.ب
    تشکر
  • ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۱:۳۴ - م.ب
    تشکر
  • ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۱:۳۳ - م.ب
    تشکر

شهید چمران

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

 

به نام "او"  به یاد "او"

 

به مناسب شهادت دکتر مصطفی چمران

 

شهید چمران

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

...بخشی از انیمیشن شهید دکتر مصطفی چمران...

کاری از: رضا میر کریمی،

با صدای :پرویز پرستویی

 

 



مدت زمان: 4 دقیقه 20 ثانیه

دریافت

 

سایت شهید چمران

  • معزالاولیاء

نظرات (۸)

  • آرمان بدیعی
  • سلام: ممنون. زیبا بود. خداوند درجات این شهید بزرگوار را در بهشت افزون کند و ما را از پیروان آنها قرار دهد. ان شاء الله.
    پاسخ:
    ان شاءالله
    سلام مومن

    شما دعوتین به محفلی از رندان ....
    منتظرتون هستیم 

    این بار با مطالبی با عنوان :

    آنان که ماندن مجنون نبودن ...
    دنیا خودت را آماده کن ....
    دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
    توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

    http://nishtar.ir/

    التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

    oO
    باید کاملش رو ببینم و بعد نظر بدم
    حالا چرا این تیکه از انیمیشن ؟
    پاسخ:
    راستش این قسمت رو فقط برای دانلود پیدا کردم ! قسمتای دیگه یا مجموعه کاملش رو نتونستم پیدا کنم .
    تبدیل انجمن دانشجویی توی آمریکا به انجمن اسلامی خیلی کار بزرگیه ...

    واقعا چه شخصیت های بزرگی بودند!
  • آرمان بدیعی
  • خدایش رحمت کند. شادی ارواح طیبه شهدا صلوات. اللهم صلعلی محمد و آل محمد

    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد .
  • افسر جوان
  • کار جالبی بود انیمیشن
    باید برای تمامی شهدامون این جور کارا تهیه بشه.
    پاسخ:
    ظاهرا این مجموعه  انیمیشین ها برای  چند شهید دیگه هم مثل«عباس باکری» و «حسن باقری»، «علی اکبر شیرودی»، «ابراهیم همت» و «حسین خرازی»
    ساخته شده یا در حال ساخت هست .
    شهید چمران(ره):
    خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.
    خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.
    خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.
    خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.



    التماس دعا،
    یا حق.
    پاسخ:
    ممنون بابت متن زیباتون :)
    سلام.خسته نباشید.وبلاگ بسیار زیبایی دارید.به وبلاگ همسر بنده هم تشریف بیارید.این پست رو خودم گذاشتم.برای تشکر از زحمات همسرم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی